Ομάδα φοιτητών μαζί με τους διδάσκοντες του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου πραγματοποίησαν επίσκεψη στον Δήμο Σαρωνικού και συνομίλησαν με τον Δήμαρχο κ. Γιώργο Σωφρόνη και τον Αντιδήμαρχο κ. Ηλία Μπουκοβάλα. Η συνάντηση προγραμματίστηκε στο πλαίσιο μελέτης την οποία εκπονούν οι φοιτητές της σχολής Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών με την επίβλεψη των διδασκόντων καθηγητών τους με θέμα «Περιβαλλοντικό σχέδιο ανάπτυξης του παρακτίου μετώπου της Αττικής» από την περιοχή της Αγίας Μαρίνας Κορωπίου έως το Σούνιο. Η μελέτη έχει ως κύριο αντικείμενο την εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου αναπτυξιακού σχεδίου για την περιοχή του παραλιακού μετώπου με περιβαλλοντικά κριτήρια στα πλαίσια του αειφόρου σχεδιασμού της ευρύτερης περιοχής.


