Άφεση αμαρτιών, αντί για χειροπέδες, στα λαμόγια που διοίκησαν “αμαρτωλές” δημοτικές επιχειρήσεις

Άφεση αμαρτιών δίνει το υπουργείο Οικονομικών, αντί να τους παραπέμψουν στη δικαιοσύνη, σε όσους διοίκησαν στο παρελθόν δημοτικές επιχειρήσεις οι οποίες καταχρεώθηκαν και τα σχετικά χρέη μεταφέρθηκαν στους οικείους δήμους. 
Με γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους  που έγινε δεκτή από το υπουργείο Οικονομικών και βασίζεται σε ερμηνεία των φορολογικών διατάξεων ορίζεται ότι η διαγραφή των οφειλών των δημοτικών επιχειρήσεων και η μεταφορά τους στους οικείους Δήμους συνεπάγεται ότι οι υπεύθυνοι αυτών των δημοτικών επιχειρήσεων απαλλάσσονται από κάθε προσωπική ευθύνη.

Ανοιχτά οι δήμοι για τις εκλογές. Δείτε τα ωράρια

Δημαρχείο Σαρωνικού

Δήμοι, ΚΕΠ αλλά τα γραφεία των αστυνομικών τμημάτων που εκδίδουν ταυτότητες θα λειτουργούν κανονικά το Σαββατοκύριακο.

«Ενόψει των γενικών βουλευτικών εκλογών της 25ης Ιανουαρίου 2015 και µε σκοπό την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των αντιπροσώπων της δικαστικής αρχής καθώς και των εκλογέων, οι υπηρεσίες που εμπλέκονται στη διενέργεια των εκλογών θα παραμείνουν ανοικτές το Σάββατο και την Κυριακή 24 και 25 Ιανουαρίου 2015 αντίστοιχα.
Επίσης, πρέπει να λειτουργούν κατά τις ίδιες αυτές ημέρες και οι υπηρεσίες των δήμων της χώρας που εμπλέκονται στην εκλογική διαδικασία. Επίσης τις ίδιες ημέρες οι αρμόδιες υπηρεσίες θα εκδίδουν δελτία ταυτότητας» αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του υπουργείου Εσωτερικών Μάθε που ψηφίζεις και από το τηλέφωνο.
Εκτός από την ηλεκτρονική πλατφόρμα το υπουργείο Εσωτερικών έδωσε στην δημοσιότητα και τηλεφωνικούς αριθμούς στους οποίους μπορούν να καλέσουν οι πολίτες προκειμένου να πληροφορηθούν που θα ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα.Οι ψηφοφόροι μπορούν να επικοινωνούν στον τηλεφωνικό αριθμό 2131361500, για να πληροφορηθούν το εκλογικό τμήμα και το σχολικό συγκρότημα στο οποίο ψηφίζουν.

• Τρίτη – Παρασκευή 09:00 έως 17:00
• Σάββατο 09:00 έως 19:00
• Κυριακή 07:00 έως 19:00

Συνάντηση Δημάρχων με Πρωθυπουργό στο Δημαρχείο Μαρκοπούλου

Την Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015, ο Πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς παρευρέθηκε σε προγραμματισμένη συνάντηση με τους Δημάρχους Μαρκοπούλου κ. Μεθενίτη, Σαρωνικού κ. Σωφρόνη, Λαυρεωτικής κ. Λουκά και Κρωπίας κ. Κιούση.

Έκδοση και ανανέωση αδειών υπαίθριου στάσιμου εμπορίου

Υπαίθριο εμπόριοΟ Δήμος Σαρωνικού ενημερώνει ότι έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την έκδοση και ανανέωση αδειών υπαίθριου στάσιμου εμπορίου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (Γραφείο εμπορικών δραστηριοτήτων) προκειμένου να καταθέτουν τις αιτήσεις του μαζί με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά κατά περίπτωση. Οι αιτήσεις θα γίνονται δεκτές έως και την Τρίτη 31 Μαρτίου 2015, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:30π.μ έως 14:00μ.μ.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την κα Νατάσσα Ευαγγέλου στο τηλέφωνο 2299320359.

Περιβαλλοντική Δράση στη Σαρωνίδα

Πραγματοποιήθηκε στις 18/1/2015 η προγραμματισμένη περιβαλλοντική εξόρμηση για καθαριότητα της Κεντρικής Παραλίας και του παραλιακού πεζοδρομίου, με μεγάλη επιτυχία αφού η συμμετοχή ήταν αρκετά ικανοποιητική .Το ενθαρρυντικό είναι ότι  άρχισε η προσπάθεια των εθελοντικών ομάδων να προσελκύει το ενδιαφέρον των συμπολιτών μας οι οποίοι αυξάνονται σε κάθε εξόρμηση

Ανακοίνωση – Ψήφισμα κατά του σχεδιασμού της ΕΥΔΑΠ για μεταφορά λυμάτων της Βορειοανατολικής Αττικής στο ΚΕΛ Ψυττάλειας

Δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας Γιώργος Καπλάνης, ο Δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας Χρήστος Βρεττάκος, ο Δήμαρχος Κορυδαλλού Σταύρος Κασιμάτης, ο Δήμαρχος Μοσχάτου – Ταύρου Ανδρέας Ευθυμίου, ο Δήμαρχος Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη Γιώργος Ιωακειμίδης, ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, ο Δήμαρχος Περάματος Γιάννης Λαγουδάκης, η Δήμαρχος Σαλαμίνας Ισιδώρα Νάνου, ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος και ο Πρόεδρος του Περιβαλλοντικού Συνδέσμου Δήμων Αθήνας – Πειραιά Γρηγόρης Γουρδομιχάλης δηλώνουν ότι σχεδιασμός της ΕΥΔΑΠ ήταν:

Αυτή η Κυριακή, 18-01-2015, είναι «πράσινη Κυριακή». Καθαρίζουμε τις παραλίες της Σαρωνίδας

Την προσεχή Κυριακή, 18-01-2015 και ώρα 11:00 π.μ., συνεχίζεται το εθελοντικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα των «Πράσινων Κυριακών», αυτή τη φορά στην παραλιακή έκταση της Σαρωνίδας (κεντρική παραλία και μονοπάτι μέχρι το Λαγονήσι). Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εργασίες καθαριότητας από εθελοντές. 

Άμεση σύγκληση συμβουλίου για την αποχέτευση, προτείνει και ο κ. Τσαλικίδης

Μετά από σιωπή πολλών μηνών, για το θέμα του αποχετευτικού και την κατάρρευση του αίολου σχεδίου του, για την μεταφορά των λυμάτων στην Ψυτάλλεια, ο κ. Τσαλικίδης αποφάσισε να τοποθετηθεί. Ορμώμενος από την πρωτοβουλία του Δημάρχου Παλλήνης κ. Ζούτσου, ο οποίος συγκάλεσε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου σήμερα 15/1/2015, προσκαλώντας Βουλευτές και παράγοντες της Περιφέρειας να τοποθετηθούν, επί του σχεδίου μεταφοράς των λυμάτων στην Ψυτάλλεια, έρχεται και ο κ. Τσαλικίδης να προτείνει το ίδιο για τον Δήμο Σαρωνικού. 

Κυκλοφόρησε η ηλεκτρονική έκδοση του Αττικού Παρατηρητή (τεύχος 118 Ιανουάριος 2015)

Με κύριο άρθρο, που έχει τίτλο “Το μετέωρο βήμα της Ελλάδας” και αφορμή τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, με την επαναφορά της πρότασης για την χωροθέτηση Κέντρου Επεξεργασίας στο 59,5ο χιλ της Ε.Ο. Αθηνών – Σουνίου, με την εκλογή του κ. Δημήτρη Σόφου ως νέου Διευθύνοντος Συμβούλου της ΑΔΜΚΕΣ,

Παλλήνη – Καληνύχτα …. αποχέτευση!!!! Θυμίζουν όλα αυτά κάτι από Σαρωνικό;

Όταν η πολιτικάντικη και χωρίς μελέτη πολιτική σου για το σοβαρό και καίριο θέμα της αποχέτευσης έχει σαν μόνο στόχο την υφαρπαγή της ψήφου, τότε είναι βέβαιη η αποτυχία και δεν έχεις άλλη επιλογή από το να ρίξεις τις ευθύνες σε όλους τους άλλους και να αποποιηθείς τις δικές σου.

Γιατί είναι ¨ερασιτεχνική¨ πολιτική να πιστεύεις ότι ένα τόσο μεγάλο ζήτημα μπορεί να λυθεί με προσωπικές πολιτικές, χωρίς σχέδιο και χωρίς κινητοποίηση των δημοτών!

Συζήτηση στο Δ.Σ. Σαρωνικού επί της πρόσκλησης του Δημάρχου Παλλήνης κ. Ζούτσου, σε σύσκεψη για το αποχετευτικό

Ενημέρωση  επί της πρόσκλησης του Δήμου Παλλήνης, προς τον Σαρωνικό,  για την  συμμετοχή σε σύσκεψη που αφορά την ακύρωση της μεταφοράς των λυμάτων και της Παλλήνης στην Ψυτάλλεια, έκανε ο Δήμαρχος Σαρωνικού κ. Σωφρόνης

Ο Δήμος Σαρωνικού έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα

pita kalivia 4Ο Δήμος Σαρωνικού πραγματοποίησε την καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας την Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015 στο Δημαρχιακό Μέγαρο στα Καλύβια.

Και ο Δήμαρχος Παλλήνης “κατάλαβε”, έστω και αργά, ότι δεν θα μεταφερθούν στην Ψυτάλλεια ούτε τα λύματα της Παλλήνης!!!

Μετά από δεκάδες δημοσιεύματα και δηλώσεις, ότι δεν θα μεταφερθούν λύματα από άλλες περιοχές στην Ψυτάλλεια, “κατάλαβε’ και ο Δήμαρχος Παλλήνης κ. Ζούτσος, ότι έπεσε θύμα κοροϊδίας όσων του είχαν υποσχεθεί ανεφάρμοστες αλλά και  αντιοικονομικές  λύσεις στο πρόβλημα του αποχετευτικού, που και η Παλλήνη αντιμετωπίζει όπως και ο Σαρωνικός. Εκτός και αν ο κ. Ζούτσος στήριξε την προεκλογική του καμπάνια, όπως και ο κ. Τσαλικίδης στον Σαρωνικό, σε ψέματα και τώρα παριστάνει τον έκπληκτο. Αλλά φαίνεται ότι και κ. Ζούτσος,  δεν διάβασε ούτε το πρόγραμμα της κας Δούρου, που έγραφε ρητά και κατηγορηματικά, ότι δεν θα επιτρέψει την μεταφορά λυμάτων στην Ψυτάλλεια από άλλες περιοχές της Αττικής. Έτσι πάει αδιάβαστος. 

Διακόπηκαν οι εργασίες του αντιπλημμυρικού έργου της Αναβύσσου

Με έγγραφό της η εργοληπτική εταιρεία ΠΡΙΣΜΑ ΔΟΜΗ, το οποίο απευθύνεται προς την Τεχνική Υπηρεσία της Περιφέρειας Αττικής, ανακοινώνει ότι έχει διακόψει το έργο από 19/12/2014 και ότι υπαίτιος της διακοπής είναι η ίδια η Περιφέρεια.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας η διακοπή οφείλεται στις καθυστερήσεις, αφενός της Αρχαιολογικής υπηρεσίας που ανασκάπτει την οδό Μικράς Ασίας, η καθυστέρηση του Ο.Τ.Ε. στην διευθέτηση των δικτύων του και τέλος η ΕΥΔΑΠ η οποία έχει εγκαταστήσει . έναν αγωγό παραλλήλως της οδού Κυριακοπούλου