Με την ευκαιρία της μεγάλης νεροποντής και πάντα με πίστη στον Ελληνικό τρόπο διαχείρισης αποβλήτων «ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΠΟΥ ΕΒΡΕΧΕ ΠΟΛΥ» κάποιο ελαιοτριβείο άδειασε την δεξαμενή αποβλήτων του στον ποταμό, ο οποίος διέρχεται από τον Οικισμό Λυκούριζα και καταλήγει στην παραλία του Αγίου Νικολάου Καλυβίων.
Η καταστροφή στο οικοσύστημα είναι τεράστια, καθώς τα απόβλητα ελαιοτριβείων είναι τοξικά προς το περιβάλλον λόγο των πολυφαινολικών ενώσεων που περιέχουν εκτός των άλλων ρύπων.
















Ο Δήμος Σαρωνικού προσκαλεί όλους τους δημότες και κατοίκους στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας, την Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015, στις 11:00 το πρωί στο Δημαρχιακό Μέγαρο στα Καλύβια.