Σκηνές από την σημερινή Ανάβυσσο και την Φώκαια

Οι εικόνες της Αναβύσσου και της Παλαιάς Φώκαιας. Ουρές πολιτών στα ATMs των τραπεζών για να εισπράξουν το επιτρεπόμενο όριο αναλήψεων. Κλειστές τράπεζες, πρατήρια χωρίς βενζίνη και ουρές στα Σούπερ Μάρκετ, απ΄ όπου έντονα προβληματισμένοι πολίτες γεμίζουν τα καλάθια με προμήθειες, για να αντιμετωπίσουν το ενδεχόμενο ελλείψεων αγαθών.

Πολιτική εκδήλωση της Νομαρχιακής Οργάνωσης της Ν.Δ. για το δημοψήφισμα

ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΗ Νομαρχιακή Οργάνωση της Ν.Δ. καλεί τους φίλους και τα μέλη της σε συγκέντρωση στο αμφιθέατρο του Δημαρχείου Σαρωνικού, στα Καλύβια, την Τετάρτη 1/7/2015 και ώρα 19:30, με θέμα την ανάλυση των προτάσεων του Δημοψηφίσματος της ερχόμενης Κυριακής 5/7/2015. θα παραστεί η Βουλευτής του κόμματος κυρία  Άννα Ασημακοπούλου

ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ – Πλατεία Συντάγματος – Τρίτη 30 Ιουνίου 2015 – ώρα 19:30

ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ Θάλασσα

Πολίτες της Αθήνας – Πολίτες της Ελλάδας

Έφτασε η ώρα των μεγάλων αποφάσεων.
Έφτασε η ώρα των μεγαλύτερων αγώνων.
Οι ευθύνες όλων μας για την διασφάλιση του μέλλοντος της χώρας μας, είναι τεράστιες.
Ο αγώνας για το αν θα κρατηθεί η Ελλάδα στο σκληρό πυρήνα των ανεπτυγμένων χωρών της Ευρώπης, ή θα ταυτιστεί με τις περιθωριακές χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής και της Αφρικής, πέφτει στις δικές μας πλάτες.
Αν επιτρέψουμε στον ακραίο αριστερό-δεξιό συρφετό, να εξοβελίσει τη χώρα από την Ε.Ε. και από το Ευρώ, ίσως στο μέλλον δημοκρατικές κυβερνήσεις, να εκλιπαρούν, χώρες όπως η Αλβανία, η Βοσνία και η FYROM να αποδεχτούν και να συμφωνήσουν για την επανένταξή της στην Ένωση.
Με το δημοψήφισμα που αποφασίσθηκε με τις ψήφους ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, ΧΑ στους πολίτες τίθεται χωρίς αμφιβολία η επιλογή ΝΑΙ ή ΟΧΙ στο κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα, ΝΑΙ ή ΟΧΙ στην Ευρώπη.
Το δίλημμα δεν είναι ΝΑΙ ή ΟΧΙ στο σχέδιο συμφωνίας που πρότεινε η κυβέρνηση ή η τρόικα, που ούτως ή άλλως ελάχιστα διαφέρουν μεταξύ τους.
Η απόφαση για δημοψήφισμα δεν είναι “ηρωική πράξη αντίστασης” όπως υποκριτικά υποστήριξε ο Τσίπρας, αλλά απόπειρα διχασμού των Ελλήνων για να αποφύγει τον διχασμό στο κόμμα του. Δυστυχώς τολμά να θυσιάσει τον Λαό για να εξασφαλίσει την επιβίωση του κόμματός του και της εξουσίας του.
Περιθώρια εφησυχασμού δεν υπάρχουν. Αν χαθεί αυτή η μάχη, θα έχει χαθεί ο πόλεμος και δεν θα υπάρξει πλέον καμία δυνατότητα επιστροφής. Ο Λαός μας θα αντιμετωπίσει μια εθνική καταστροφή, ίσως μια νέα Μικρασιατική καταστροφή.
Ας διατρανώσουμε λοιπόν και πάλι, την απόφασή μας να ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ, όπως κάναμε στις 18 και στις 22 Ιουνίου.
Ας βροντοφωνάξουμε ΝΑΙ στην Ευρώπη και ΟΧΙ στο λόμπι της δραχμής, αυτό που καθοδηγεί τις πολιτικές πρακτικές της κυβέρνησης.
Ας συμμετάσχουμε μαζικά στο δημοψήφισμα ψηφίζοντας ΝΑΙ, για την ΕΛΛΑΔΑ, για την ΕΥΡΩΠΗ, για τη ΖΩΗ την δική μας και των παιδιών μας.

Με τις σφυρίχτρες μας στο Σύνταγμα Τρίτη 30 Ιουνίου, 19:30

ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΗ

Επισκεφθείτε την σελίδα της κινητοποίησης

Καμμένος: Ούτε οι τράπεζες θα κλείσουν, ούτε τα ATM

ΚαμμένοςΡεσιτάλ ψεκασμένης αξιοπιστίας.  60 ευρώ / ημέρα, και αυτά από Τρίτη, και οι Τράπεζες κλειστές ως τις 7/7 …  Έβαλε και τα κλάματα που δεν τον πίστευαν …

Μικρής έκτασης πυρκαγιά στο Καταφύγι έκαψε δύο στρέμματα χορτολιβαδικής έκτασης

IMG-20150628-00017IMG-20150628-00020Η αδιαφορία για τις διατάξεις και η απροσεξία έφεραν μιας μικρής (ευτυχώς) έκτασης πυρκαγιά στην οδό Ανθέων στο Καταφύγι της Παλαιάς Φώκαιας. Κάτοικος της περιοχής άναψε φωτιά για να κάψει χόρτα εντός του οικοπέδου του, αλλά λόγω απροσεξίας η φωτιά επεκτάθηκε και κατέκαψε έκταση περίπου δύο στρεμμάτων. Ευτυχώς επενέβη η Π.Υ. Λαυρίου και πρόλαβε τα χειρότερα

Οι 12 καταστροφικές συνέπειες της επιστροφής στη δραχμή

Το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε να καλλιεργείται εντέχνως από διάφορους κύκλους το κλίμα υπέρ της επιστροφής στη δραχμή. Έχει στηθεί μία ενορχηστρωμένη προπαγάνδα επηρεασμού της κοινής γνώμης από επιχειρηματικά κέντρα με ιδιοτελείς σκοπούς και κερδοσκοπικά κίνητρα, εκμεταλλευόμενα τη δυσαρέσκεια του κόσμου από την 6ετή ύφεση και την ανυπαρξία συγκεκριμένου σχεδίου εξόδου από την κρίση. Το κλίμα αυτό ενισχύεται κι από το γεγονός ότι ένα σημαντικό ποσοστό στελεχών των 2 συγκυβερνώντων κομμάτων τάσσεται ανοιχτά υπέρ της δραχμής και ενάντια σε οποιαδήποτε μορφή μεταρρύθμισης που κινείται σε αντίθετη φιλοσοφία.

Aδιαπραγμάτευτη θέση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για παραμονή της χώρας στο ευρώ και την Ευρώπη

Σε έκτακτη συνεδρίαση προχωρά η ΚΕΔΕ, λόγω των ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων.

Το έκτακτο ΔΣ θα απασχολήσουν το θέμα της διεξαγωγής του δημοψηφίσματος καθώς και η αδιαπραγμάτευτη θέση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για παραμονή της χώρας στο ευρώ και την Ευρώπη, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης, η οποία παρακάτω παρατίθεται ολόκληρη:

Λόγω των ραγδαίων πολιτικών εξελίξεων συνεδριάζει εκτάκτως το Διοικητικό Συμβούλιο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, την Τρίτη και ώρα 12 το μεσημέρι.

Το Διοικητικό Συμβούλιο θα απασχολήσουν το θέμα της διεξαγωγής του δημοψηφίσματος καθώς και η αδιαπραγμάτευτη θέση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για παραμονή της χώρας στο ευρώ και την Ευρώπη.

Εκδήλωση ΚΠΕ Λαυρίου: ”150 χρόνια στο Λαύριο – οι τοπικοί σύλλογοι και η συμβολή τους στην πόλη του Λαυρίου”

 

Το ΚΠΕ Λαυρίου διοργανώνει εκδήλωση με τη συμμετοχή των πολιτιστικών συλλόγων της πόλης την Τετάρτη, 1η Ιουλίου 2015, με τίτλο: “150 χρόνια στο Λαύριο – οι τοπικοί σύλλογοι και η συμβολή τους στην πόλη του Λαυρίου”. ‘Ωρα: 8.15 μμ. Τόπος: ΑΚΕΛ (Λαύριο). 

Που το πάνε;

(Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην έντυπη έκδοση του Αττικού Παρατηρητή τεύχος 119ο του Μαρτίου 2015)

Από τις πρόσφατες εκλογές και μετά οι εξελίξεις στο οικονομικό επίπεδο της χώρας είναι ραγδαίες και ταχύτατα επιδεινούμενες. Στη σκέψη μας άρχισαν να αθροίζονται τα γεγονότα και οι ανακοινώσεις  των τελευταίων 50 ημερών, συμπεριλαμβανομένων και των ξένων δημοσιευμάτων. Αρχίζουμε να  συνειδητοποιούμαι ότι επεξεργάζονται το χειρότερο σενάριο!

«Τι μικρός που είναι ο κόσμος!»

Με θέμα την «Πολιτισμικότητα», την ειρήνη και την συνεργασία μεταξύ των παιδιών του κόσμου, πραγματοποιήθηκε στο ανοικτό θέατρο Δεξαμενής η μουσικοχορευτική παράσταση του ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ με τίτλο: «τι μικρός που είναι ο κόσμος»!

Τριήμερο αφιερωμένο στην Υγεία του Πολίτη πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Σαρωνικού

Το τριήμερο από την Παρασκευή 19 έως και την Κυριακή 21 Ιουνίου 2015 ήταν αφιερωμένο στην Υγεία του Πολίτη, με ενημερωτικές εκδηλώσεις, επιστημονικές συζητήσεις σε θέματα προαγωγής υγείας αλλά και ανταλλαγής καλών πρακτικών ανάμεσα σε εκπροσώπους φορέων πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Μπαράζ χιλιάδων προσλήψεων στην Περιφέρεια, στους Δήμους, σε ΝΠΔΔ και στο Δημόσιο

Δείτε που θα πάνε οι φόροι που θα πληρώσουν οι Έλληνες με το νέο μνημόνιο

Με τέσσερις διαφορετικές αποφάσεις το υπουργείο Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης προχωρεί στην έγκριση συνολικά 1.851 θέσεων σε δήμους καθώς και σε Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου  τα οποία υπάγονται στην αυτοδιοίκηση.

Το εναλλακτικό σχέδιο διαχείρισης σκουπιδιών της Δούρου: Τοπικές χωματερές παντού στην Αττική!

Το …εναλλακτικό σχέδιο διαχείρισης σκουπιδιών της Περιφερειάρχη Αττικής Ρένας Δούρου, είναι η δημιουργία Τοπικών χωματερών σε κάθε δήμο.
Στην Παλλήνη θυσιάζεται η Ανθούσα, να γίνει σκουπιδότοπος. Στο Ελληνικό  (πρώην αεροδρόμιο) θα διατεθούν 12 στρέμματα (120 θα γίνουν τελικά) για τον ίδιο λόγο. Στον Σαρωνικό έχουμε ήδη δύο χωματερές οι οποίες δεν βλέπουμε τους λόγους να αποκατασταθούν, αφού θα χρειαστούν οπωσδήποτε. Κάπου πρέπει να συγκεντρώνονται τα σκουπίδια. 
Σε άλλους δήμους που δεν υπάρχουν ελεύθεροι χώροι, που θα τους φτιάξουν  τους Σταθμούς Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων; Μάλλον στις ταράτσες;

 

“Παιδί και Θάλασσα 2015” από τον Ναυταθλητικό Όμιλο Σαρωνίδας

logo ΝΟΣUntitled-1                                                                          

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 Ο Ναυταθλητικός Όμιλος Σαρωνίδας σας γνωστοποιεί ότι το Πρόγραμμα « Παιδί και Θάλασσα » αρχίζει από 1ης Ιλίου 2015 με εγγραφές 30 ευρώ για όλο το πρόγραμμα των δύο (2) μηνών .

Το πρόγραμμα θα γίνει στην Κεντρική Παραλία της Σαρωνίδας, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη, από 18.00 έως 20.00    

 

Εκδρομή στην Ερμούπολη της Σύρου οργάνωσαν εργαζόμενοι στον Δήμο Σαρωνικού

Τριήμερη εκδρομή στην μαγευτική Ερμούπολη της Σύρου οργάνωσε το Σωματείο Εργαζομένων του Δήμου Σαρωνικού. Στην εκδρομή θα συμμετάσχουν 60 άτομα εργαζόμενοι και μέλη των οικογενειών τους.

Η αναχώρηση θα γίνει την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015 στις 07:30 π.μ. από τον Πειραιά.  

Οι εκδρομείς θα φιλοξενηθούν σε ξενοδοχείο στον χωριό Γαλλισάς που βρίσκεται στην Νότιο – Δυτική πλευρά του νησιού, ενώ στην ξενάγηση τους περιλαμβάνονται επισκέψεις, στο Δημαρχείο της  Ερμούπολης, στο Θέατρο Απόλλων,  στο  Βιομηχανικό Μουσείο, σε βιοτεχνίες λουκουμιών, στην Άνω Σύρο, στο Μουσείο του Μάρκου Βαμβακάρη. Οι εκδρομείς θα επισκεφτούν ακόμα το Κίνη, την Αμπέλα, την Ποσειδωνία και τον Φοίνικα.