
Δεν έχουν όλοι οι Έλληνες κάρτα ανάληψης μετρητών από τα ΑΤΜ των τραπεζών. Υπάρχουν οι ηλικιωμένοι συμπολίτες μας που δεν έχουν κάρτα από επιλογή, επειδή φοβούνται ότι θα τη χάσουν, ότι θα ξεχάσουν το PIN ή θεωρούν όλη τη διαδικασία εξαιρετικά πολύπλοκη.
Υπάρχουν οι ηλικιωμένοι συνταξιούχοι άνω των 74 ετών, στους οποίους οι τράπεζες δεν εκδίδουν κάρτες ανάληψης μετρητών. Και υπάρχουν και οι συνταξιούχοι που έχουν ενταχθεί στον Νόμο Κατσέλη και από τους οποίους έχει αφαιρεθεί το δικαίωμα να έχουν κάρτα ανάληψης μετρητών.









