Προσφυγή κατά της υπ αρ 250/2014 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Σαρωνικού (Αναπροσαρμογή τελών ύδρευσης) κατέθεσαν Δημοτικοί Σύμβουλοι της μειοψηφίας, των παρατάξεων ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ 5+ και ΡΙΖ.Ε.Σ.
Η Προσφυγή υποβλήθηκε στις 30/10/2014, στηρίζεται σε 8 σημεία που σύμφωνα με το σκεπτικό όσων την υπογράφουν, καθιστούν παράτυπη την Απόφαση με κύριο επιχείρημα ότι οι αυξήσεις έγιναν καθαρά για εισπρακτικούς λόγους και όχι για εξορθολογισμό και ενοποίηση των τελών όπως ισχυρίστηκε η πλειοψηφία.
Σύμφωνα με το άρθρο 227 του Καλλικράτη, ο ελεγκτής Νομιμότητας στον οποίον προσέφυγαν οι 10 Δημοτικοί Σύμβουλοι θα πρέπει να αποφασίσει μέσα σε προθεσμία 2 μηνών από την κατάθεσή της .
Το άξιο παρατήρησης στην ένσταση είναι ότι την υπογράφει ο Τσαλικίδης αλλά και ο Δημοτικός Σύμβουλος Παλαιάς Φώκαιας Σωτήρης Μακροδημήτρης. Οι συγκεκριμένοι, ως πλειοψηφία είχαν επιβάλει από το 2007 στην Παλαιά Φώκαια, υπέρογκες αυξήσεις στα τέλη ύδρευσης τα οποία ήταν τα ακριβότερα απ΄ όλο τον Σαρωνικό. Συγκεκριμένα μια οικογένεια στην Παλαιά Φώκαια πλήρωνε για κατανάλωση 60 κ.μ. νερού 70 € έναντι 45,6 € μιας οικογένειας της Σαρωνίδας και 45,5 € μιας οικογένειας στα Καλύβια. Δηλαδή πλήρωνε επί 8 χρόνια κατά 65% ακριβότερα τέλη ύδρευσης. Μέσα σε αυτά τα 8 χρόνια μια οικογένεια αυτής της συγκεκριμένης κατηγορίας, στην οποία ανήκουν τα περισσότερα νοικοκυριά, πλήρωσε 600 € περισσότερα απ΄ όσο οι αντίστοιχες οικογένειες των άλλων Κοινοτήτων.
Εάν γίνει αποδεκτή η ένσταση είναι βέβαιο, ότι οι Φωκιανοί θα συνεχίσουν και από 1/1/2015 να πληρώνουν τα ποσά που πλήρωναν τα τελευταία 8 χρόνια, δηλαδή να πληρώνουν την κατανάλωση του νερού των άλλων κοινοτήτων. Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του Δημάρχου στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ότι το κόστος του νερού ανά m3 ήταν για τον Σαρωνικό 0.88 € και η Σαρωνίδα εισέπραττε 0,68 €m3