Την πρόθεση της κυβέρνησης να αλλάξει το νόμο του «Καλλικράτη», αλλά και το συνολικό μοντέλο λειτουργίας των δήμων, προανήγγειλε ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης στο συνάντηση που είχε με αντιπροσωπεία της ΚΕΔΕ.
Όπως ενημέρωσε ο κ. Βούτσης, ολοκληρωμένο το σχέδιο της νέας κυβέρνησης για την Αυτοδιοίκηση θα παρουσιαστεί αμέσως μετά τη ψήφιση των προγραμματικών δηλώσεων, από τον ίδιο τον υπουργό στο Δ.Σ. της ΚΕΔΕ.


Την επίσπευση των απαραίτητων ενεργειών εκ μέρους του υπουργείο Εργασίας προκειμένου να ξεκινήσει η υλοποίηση του Προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας το ταχύτερο δυνατό ζητά με επιστολή του από τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Πάνο Σκουρλέτη ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης.





