Αποχώρησε ο Φιλίππου από εκδήλωση για να μην απαντήσει σε κρίσιμα ερωτήματα, για το αποχετευτικό του Σαρωνικού. Προκάλεσε αλγεινή εντύπωση. VIDEO

Με έκπληξη οι παριστάμενοι, στην εκδήλωση για το αποχετευτικό, που διοργάνωσαν Εξωραϊστικοί Σύλλογοι του Σαρωνικού, άκουσαν τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Πέτρο Φιλίππου να δηλώνει, ότι επειδή στην αίθουσα παρευρισκόταν «κάποιος» που τον πολεμάει προσωπικά και είναι εναντίον του έργου, αποχωρεί γιατί διαστρεβλώνονται οι θέσεις του!!!

Αποχετευτικό: Τέλμα στις προσπάθειες του Δήμου Σαρωνικού για την επίλυσή του. Μισές αλήθειες, αντί για την αντιμετώπιση της πραγματικότητας

Σε μια μικρή συγκέντρωση λίγων δεκάδων πολιτών, εκ των οποίων οι περισσότεροι ήταν αιρετοί, επαναλήφθηκαν όσα είχαν ειπωθεί στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Σαρωνικού στις.

Η εκδήλωση για το αποχετευτικό που διοργάνωσαν 8 Εξωραϊστικοί Σύλλογοι του Σαρωνικού, ξεκίνησε χωρίς να υπάρχει κεντρική εισήγηση, από επιστήμονα ή ειδικό, ο οποίος θα εξέφραζε την άποψή του (θετική ή αρνητική) επί της προωθούμενης λύσης της μεταφοράς των λυμάτων στη Ψυττάλεια. Οι διοργανωτές της εκδήλωσης δεν είχαν ούτε το θάρρος, να βγουν ευθαρσώς και να τοποθετηθούν επί της άποψης, ότι πρέπει να χωροθετηθεί Κ.Ε.Λ. στην περιοχή, παρ΄ ότι είναι γνωστό ότι αυτή ήταν η βασική θέση των περισσοτέρων.

Γραφείο Συλλόγου Τριτέκνων Ανάβυσσος – Παλαιά Φώκαια – Σούνιο – Λαύριο – Κερατέα

 

Σύλλογος Τριτέκνων Ανατολικής ΑττικήςΣτην ΠΑΛΑΙΑ ΦΩΚΑΙΑ υπάρχει Ανταποκριτής του Συλλόγου μας που εξυπηρετεί τους Τρίτεκνους από το 2007. Το γραφείο στεγάζεται μέσα στα Κοινοτικά Ιατρεία της Παλαιάς Φώκαιας, λειτουργεί κάθε Τρίτη 6 – 7 μμ,. Εξυπηρετεί Ανάβυσσο, Παλαιά Φώκαια, Σούνιο.

Λειτουργία γραφείων του Συλλόγου Λαύριο – Κερατέα

Ανταποκρίτριες του ΛΑΥΡΙΟΥ είναι οι κες: ΧΟΡΒΑΤ ΟΛΓΑ και ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΩ.
Κάθε Πέμπτη πρωί, 8.00πμ – 10.00πμ είναι μέσα στο Καφέ ΟΝΕΙΡΟ, κοντά στο ΕΠΑΛ Λαυρίου.

 Θα δίνουν πληροφορίες για τον Σύλλογο, για τα δικαιώματα των τρίτεκνων, καθώς και θα γίνονται νέες εγγραφές μελών, και ανανεώσεις.

 

 

Να εκλέξει Συμπαραστάτη του Δημότη & της Επιχείρησης, επιχειρεί και πάλι το Δημοτικό Συμβούλιο Σαρωνικού – Η Προκήρυξη

Προκήρυξη Συμπαραστάτης 2015Επαναλαμβάνει την διαδικασία επιλογής του Συμπαραστάτη του Δημότη & της Επιχείρησης το Δημοτικό Συμβούλιο Σαρωνικού, κατά την συνεδρίαση της 26/2/2015, μετά την αποτυχία να εκλεγεί ο κ. Ευάγγελος Μιχάλης στις 15/10/2014.

Όπως ακούγεται στους διαδρόμους του Δημαρχείου, ο προηγούμενος Συμπαραστάτης κ. Ευάγγελος Μιχάλης, θα είναι και πάλι υποψήφιος, παρ΄ ότι απέτυχε να συγκεντρώσει τον απαιτούμενο αριθμό ψήφων στην συνεδρίαση της 15/10/2014. Με στελέχη του Δήμου με τους οποίους επικοινωνήσαμε υπάρχουν εύλογα ερωτήματα που αφορούν την προκήρυξη του Δημάρχου για την επιλογή Συμπαραστάτη. Η προκήρυξη αναφέρει στην πρώτη παράγραφο, ότι “ως συμπαραστάτης του δημότη και της επιχείρησης επιλέγεται πρόσωπο εγνωσμένου κύρους και εμπειρίας”. Θέλουμε να σημειώσουμε, ότι εγνωσμένης εμπειρίας πρόσωπο, είναι μόνο ο κ. Ευάγγελος Μιχάλης, μια και είναι ο μοναδικός που έχει διατελέσει Συμπαραστάτης. Εφόσον είναι υποψήφιος ο κ. Μιχάλης, η προκήρυξη μπορεί να θεωρηθεί φωτογραφική και επομένως να ακυρωθεί, σε περίπτωση προσφυγής (όλα είναι πιθανά).

Η πρωινή εκπομπή Mega με ΜΙΑ φιλοξένησε το Καρναβάλι του Δήμου Σαρωνικού

MEGA ME MIAΣτην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του Mega, MEGA με ΜΙΑ, φιλοξενήθηκε το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αναβύσσου και συγκεκριμένα μαθητές από την έκτη τάξη παρουσιάζοντας το Καρναβάλι του Δήμου Σαρωνικού, την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου.

Έκλεψαν και τον δήμαρχο Λαυρεωτικής Δημήτρη Λουκά!

ΛουκάςΘύμα κλοπής έπεσε ο δήμαρχος Λαυρεωτικής Δημήτρης Λουκάς την Τετάρτη 18/2/2015.  Όπως ο ίδιος κατήγγειλε το μεσημέρι της Πέμπτης στο αστυνομικό τμήμα της Κερατέας, όταν διαπίστωσε την κλοπή, οι κλέφτες εισέβαλαν στο σπίτι του στην πολυκατοικία της οδού Περικλέους στην Κερατέα και άρπαξαν από το γραφείο του κάποια αντικείμενα ενώ ερεύνησαν και τους υπόλοιπους χώρους, χωρίς να καταφέρουν να αφαιρέσουν άλλα αντικείμενα. 

Συνάντηση Αντιπροσωπείας της ΠΕΔΑ με τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Νίκο Βούτση

Αντιπροσωπεία της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Αττικής συναντήθηκε με τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Νίκο Βούτση την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015. Στην αντιπροσωπεία της ΠΕΔΑ συμμετείχε και ο Δήμαρχος Σαρωνικού, κ. Σωφρόνης ως μέλος του Δ.Σ. της ΠΕΔΑ. Η συνάντηση αυτή πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο μετά από πρωτοβουλία του Υπουργού και συμμετείχε και ο νέος Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Κώστας Πουλάκης.

Συνεχίζονται τα μαθήματα του ΚΔΒΜ Σαρωνικού

KDVMΟ Δήμος Σαρωνικού σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων πραγματοποιεί και φέτος μαθήματα επιμόρφωσης ενηλίκων στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Σαρωνικού.

Κούλουμα στο Χάος – Καμάριζα, από το Δήμο Λαυρεωτικής

Ο Δήμος Λαυρεωτικής, το Ν.Π.Δ.Δ «ΘΟΡΙΚΟΣ», τα Τοπικά Συμβούλια Λαυρίου – Κερατέας – Αγίου Κωνσταντίνου, καθώς και οι Πολιτιστικοί Σύλλογοι του Δήμου Λαυρεωτικής, σας προσκαλούν για να γιορτάσουμε όλοι μαζί με πολύ μουσική, παραδοσιακά εδέσματα, φασολάδα και άφθονο κρασί από τον τόπο μας, τα κούλουμα στο ΧΑΟΣ στην Καμάριζα, την Καθαρά Δευτέρα 23 Φλεβάρη από τις 11 το πρωί.
Σας περιμένουμε όλους
Υ.Γ: Σε περίπτωση δυσμενών καιρικών συνθηκών η εκδήλωση θα μεταφερθεί στο Μηχανουργείο.

Ο Βούτσης “αδειάζει” τον Βαρουφάκη: Τι είπε στους δημάρχους για ΚΑΠ, προσλήψεις – Ποιος θα ελέγχει οικονομικά, νομιμότητα αποφάσεων

Τον υπουργό Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη “άδειασε” ενώπιον των εκπροσώπων των δημάρχων της Αττικής ο υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης.

Η επίσημη ανακοίνωση του Δήμου για το αποχετευτικό του Σαρωνικού

Ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με μοναδικό θέμα συζήτησης το αποχετευτικό του Δήμου Σαρωνικού, παρουσία και των Βουλευτών κ.κ. Σκουρολιάκου, Μπούρα, του Αντιπεριφερειάρχη κ. Φιλίππου και του Δήμαρχου Κρωπίας κ. Κιούση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015.

Μια απάντηση για το κόστος κατασκευής Κ.Ε.Λ. στο Σαρωνικό

Κύριε Διευθυντή,

Διαβάζοντας το άρθρο του αξιότιμου κ. Κώστα Βουγιουκλάκη που δημοσιεύσατε και έχοντας στα χέρια μου το ΤΕΥΧΟΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ ΕΡΓΟΥ ΕΠΕΚΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ ΣΤΟ Κ.Ε.Λ. ΨΥΤΤΑΛΕΙΑΣ πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων ΣΑΕ 076/3 του Ιουνίου 2011, στο οποίο αναφέρεται ότι στο ΚΕΛ Ψυτάλλεια ήδη [2011] λειτουργεί υπό οριακές συνθήκες ως προς την δυναμικότητα της και υπάρχει κίνδυνος εάν δεν επεκταθούν οι εγκαταστάσεις να προκληθεί σοβαρότατη μόλυνση στον Σαρωνικό και βασιζόμενος στην απλή λογική ότι δεν δύναται να συνυπάρχουν δυο αντίθετες πραγματικότητες ταυτόχρονα μου δημιουργούνται τα εξής ερωτήματα:

Πτώμα ανδρός βρέθηκε σε σπηλιά στο Σούνιο

Πτώμα αγνώστου ανδρός ηλικίας περίπου 50 ετών, βρέθηκε σε κατάσταση προχωρημένης αποσύνθεσης, σε σπηλιά που βρίσκεται στο Σούνιο στο ύψος του Αστυνομικού Σταθμού στο 7ο χιλ. Λαυρίου – Σουνίου (Κάτω Σούνιο) .

Για τον απεγκλωβισμό του πτώματος επιχείρησε η Π.Υ. Λαυρίου και ομάδα της ΕΜΑΚ. Ανακρίσεις για τις συνθήκες και τα αίτια θανάτου διεξάγει το Λιμεναρχείο Λαυρίου.

 

Ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος απαντά σε ερώτηση για τις χωματερές – Προσωρινά μπορεί να λειτουργεί ο ΧΥΤΥ Γραμματικού

Κωλοτούμπα και στους ΧΥΤΥ;

Η διαχείριση των απορριμμάτων στη χώρα μας μεταφράζεται σε ταφή των σκουπιδιών. Πώς σκοπεύετε να προχωρήσετε;

«Με το θέμα των παράνομων χωματερών πρώτο μας μέλημα είναι να αποφύγουμε το πρόστιμο. Τα 10 εκατ. ευρώ που μας επιβλήθηκαν κατ’ αποκοπήν δεν τα γλιτώνουμε. Μπορούμε όμως να γλιτώσουμε κάποιες από τις ποινές που μας επιβλήθηκαν σε εξαμηνιαία βάση ανάλογα με τους ΧΑΔΑ που κλείνουμε. Γενικότερα θα ακολουθήσουμε μια λογική απομείωσης των απορριμμάτων. Αρα τα μεγάλα έργα είναι έξω από τον προσανατολισμό μας. Από την άλλη, αν ένα έργο είναι ώριμο και μπορεί να υποδεχθεί, έστω και προσωρινά, απορρίμματα τα οποία σήμερα πετάγονται ανεξέλεγκτα, μπορεί για ένα διάστημα να λειτουργήσει».

Οπως;

«Το πιο ώριμο, από όσο γνωρίζω, είναι του Γραμματικού. Είναι ένας έτοιμος ΧΥΤΥ (Χώρος Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων). Βέβαια η λογική μας δεν είναι πια οι ΧΥΤΥ. Αλλά προκειμένου να πετάγονται στις γειτονικές κοιλάδες, μπορούμε να πούμε ότι σε έναν ορίζοντα προσωρινό μπορεί να λειτουργεί. Εκείνο που είναι σίγουρο είναι ότι δεν θέλουμε να έχουμε δεσμεύσεις απέναντι σε εργολάβους για μακροχρόνιες σταθερές ποσότητες».
 
Και σ΄ αυτό κωλοτούμπα Υπουργέ;