Πειθαρχική ποινή αργίας διάρκειας δύο μηνών, για παράβαση καθήκοντος από βαριά αμέλεια, επέβαλε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, σε πρώην αντιδήμαρχο και νυν δημοτικό σύμβουλο του ∆ήµου Λαυρεωτικής, έπειτα από παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη.
Σοβαρότατο ζήτημα ευθυνών για τον θάνατο ενενήντα ενός (μέχρι στιγμής) συνανθρώπων μας και τον τραυματισμό εκατοντάδων στη μεγάλη τραγωδία της Δευτέρας εξαιτίας της μη εκκένωσης των περιοχών του Νέου Βουτζά και του Ματιού, έχει ονοματεπώνυμο, είναι η Αντιπεριφέρεια Ανατολικής Αττικής. Οι κινήσεις που όφειλε να κάνει άμεσα περιγράφονται σαφώς στο Σχέδιο δράσεων Πολιτικής Προστασίας για […]
Αυτό είναι το ήθος των Φιλίππου – Τσαλικίδη και των οπαδών τους Μια τραγική, από κάθε άποψη διαδικασία, βίωσαν οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου μας, στην συνεδρίαση για το ΚΕΛ στο ΒΙΟΠΑ Καλυβίων στις 3/11/2017. Πολιορκημένοι ή μάλλον έγκλειστοι, επί δέκα σχεδόν ώρες (18:00 – 04:00), από συμπεριφερόμενους ως τραμπούκοι, ενορχηστρωτές […]
Με μια προκλητική ανακοίνωση ο πρώην Δήμαρχος Σαρωνικού και Αντιπεριφερειάρχης Φιλίππου, επιτίθεται σε όσους, απένταξαν το “έργο” της μεταφοράς των λυμάτων του Σαρωνικού στην Ψυττάλεια και επέλεξαν την λύση του ΒΙΟΠΑ Καλυβίων, για την επίλυση του αποχετευτικού προβλήματος του Σαρωνικού. Στην ανακοίνωσή του, μεταξύ όλων των ανακριβειών που περιγράφει, δεν βρίσκει ούτε μία λέξη να […]
Αμήχανος, απομονωμένος από τους πολίτες και την Περιφέρεια και χωρίς πρόταση για το αποχετευτικό. Κόλαφος υπήρξε για τον πρώην Δήμαρχο και νυν Αντιπεριφερειάρχη κ. Πέτρο Φιλίππου, η ενημερωτική συγκέντρωση που διοργάνωσε ο Δήμαρχος κ. Σωφρόνης στις 2/9/2016, για το Κ.Ε.Λ στο ΒΙΟ.ΠΑ. Καλυβίων. Εμφανίστηκε αμήχανος και πιστοποίησε ότι είναι απομονωμένος και από τους πολίτες και […]
Μετά από ένα δίμηνο εγκατάλειψης, λόγω απουσίας μου, αποφάσισα να καθαρίσω τον κήπο μου από τα χόρτα. Όσα δεν χώρεσαν στον κάδο κομποστοποίησης τα έβαλα σε μεγάλες σακούλες και τα πήγα στους κάδους του Δήμου. Εκεί συνάντησα τρεις “κυρίους” οι οποίοι άδειαζαν στο έδαφος μπάζα και σκουπίδια από οικοδομή, μεταφέροντάς τα με μπαγκαζιέρα. Τους ρώτησα […]
Πειθαρχική ποινή αργίας διάρκειας δύο μηνών, για παράβαση καθήκοντος από βαριά αμέλεια, επέβαλε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, σε πρώην αντιδήμαρχο και νυν δημοτικό σύμβουλο του ∆ήµου Λαυρεωτικής, έπειτα από παρέμβαση του Συνηγόρου του Πολίτη.
Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και διαφωτιστική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015 στο Αμφιθέατρο του Δήμου Σαρωνικού, στα Καλύβια. Με πρωτοβουλία του Κέντρου Υγείας Καλυβίων και της Διευθύντριας κ. Ευανθίας Κρανιά διοργανώθηκε, με τη συνεργασία του Δήμου Σαρωνικού, ενημερωτική εκδήλωση σχετικά με τη δράση του Συλλόγου Όραμα Ελπίδας και τη λειτουργία της Τράπεζας Εθελοντών Δοτών Μυελού των Οστών.
Αγαπητοί γονείς ,
Ο μη κερδοσκοπικός Σύλλογος Πολυτέκνων Ανατολικής Αττικής «Αγίοι Τερέντιος και Νεονίλλη» , προσκαλεί όλα τα παιδιά να συμμετέχουν στον διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργανώνει με θέμα «Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα τετράδιά τους».
Πανέμορφες εικόνες από την τελευταία ημέρα και τις απονομές… χαρά, κέφι και ζωντάνια, άριστη διοργάνωση, η οποία ολοκληρώθηκε χωρίς καμία ένσταση, σε μία πανέμορφη περιοχή, που φιλοξένησε για πρώτη φορά πανελλήνιους αγώνες. Συμμετείχαν 300 παιδιά, μέχρι 11 χρονών, από όλη την Ελλάδα. Διοργάνωση: ΝΟΠ Φωκαίας Πυθέας – ΝΑΟ Αναβύσσου & Παλαιάς Φώκαιας – ΝΟ Λαγονησίου (κόλπος Παλαιάς Φώκαιας και Αναβύσσου).





Ένα νέο κρησφύγετο στην Ανάβυσσο, που ανήκε στους ληστές του Διστόμου εντόπισαν οι άνδρες της Αντιτρομοκρατικής, το οποίο φέρεται να είχε ενοικιάσει ο αυτόχειρας Σπύρος Δραβίλας. Δεν έχουν βρεθεί όπλα. Το σπίτι βρήκαν οι αστυνομικοί τις προηγούμενες ημέρες μετά από αξιοποίηση πληροφοριών και στοιχείων που βρήκαν στο κρησφύγετο του Βόλου (σ.σ. στη Νέα Αγχίαλο).


Ακόμη βρέθηκαν συσκευές κινητής τηλεφωνίας, αλλά και μερικά ακόμη έγγραφα, με την έρευνα να βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.
Σφοδρή κόντρα ξέσπασε στη συνεδρίαση του ΠΕΣΥ Αττικής με αφορμή την έκθεση των αποτελεσμάτων εκτέλεσης του προϋπολογισμού της Περιφέρειας. Λάδι στη φωτιά έβαλε ο Γιάννης Σγουρός που έκανε λόγο για «στάση πληρωμών» που έχει κηρύξει η Περιφέρεια Αττικής με σοβαρές επιπτώσεις στην τοπική και περιφερειακή οικονομία.
Η συγκέντρωση αγωνίας και διαμαρτυρίας, μερικές μέρες (ή και ώρες) πριν φθάσει στο αποτέλεσμα η διαπραγμάτευση ανάμεσα στην ελληνική κυβέρνηση και την Ε.Ε., θα γίνει στο Σύνταγμα, σήμερα Πέμπτη 18 Ιουνίου, 7:30 το απόγευμα.
Η συγκέντρωση στόχο έχει να καταθέσει την αγωνία και διαμαρτυρία μίας μεγάλης μερίδας πολιτών, για την κατάληξη της διαπραγμάτευσης. Αγωνία για την κατάληξη και διαμαρτυρία για την αποσπασματική και ελλιπή ενημέρωση.
Ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη 17/6/2015, από την Ανώνυμη Μονομετοχική Δημοτική Κατασκευαστική Εταιρεία Σαρωνικού (ΑΔΜΚΕΣ), οι δημοπρασίες για την μίσθωση των παραλιών της Γαλάζιας Ακτής Καλυβίων και Θυμαριού Παλαιάς Φώκαιας.
Το Κέντρο Υγείας Καλυβίων αποτελεί Πρότυπη Πρωτοβάθμια Υγειονομική Μονάδα Αστικού Τύπου. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των δραστηριοτήτων του και της προώθησης καινοτόμων δράσεων προαγωγής της υγείας του Πολίτη διοργανώνει σειρά εκδηλώσεων. Η δράση αποτελεί μια πρωτοβουλία του Κ.Υ. Καλυβίων, και υλοποιείται υπό την αιγίδα του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών, σε συνεργασία με το Δήμο Σαρωνικού και την πολύτιμη βοήθεια της EASTERN MEDITERRANEAN.
Μετά τις εκλογές του Συλλόγου μας, την 24/5/2015, και την σύγκλιση σε Σώμα του νέου Δ.Σ., την 6/6/2015, σας γνωρίζουμε:
Για την σύνθεση του νέου Δ.Σ.
Δημήτριος Φραγκιαδουλάκης Πρόεδρος Δ.Σ.
Εμμανουήλ Αγγελάκης Α’ Αντιπρόεδρος
Χάρης Φραγκιαδάκης Β’ Αντιπρόεδρος
Φανή Κορωναίου Γραμματέας
Παναγιώτης Κιουρτζής Ταμίας
Ελένη Καραθανάση Μέλος
Δήμητρα Κατραμάδου Μέλος, υπεύθυνη για θέματα Επικοινωνίας
Για την σύνθεση της Εξελεγκτικής Επιτροπής.
Σταυρούλα-Ειρήνη Γαλανού Πρόεδρος
Φωτεινή Παπαεμμανουήλ Μέλος
Για την εκπροσώπηση του Συλλόγου μας στην Ένωση Συλλόγων Δήμου Σαρωνικού
Δημήτριος Φραγκιαδουλάκης 6945548488
Φανή Κορωναίου 6972321252
Με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Σωματείου των Εργαζομένων, από το περασμένο Σαββατοκύριακο (13 Ιουνίου 2015), οι εργαζόμενοι του συνδέσμου απέχουν από την εργασία τους κατά την διάρκεια των σαββατοκύριακων, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την καθυστέρηση αυτή.
Ξεκίνησε και φέτος να λειτουργεί η γραμμή μεταφοράς τουριστών από την Παλαιά Φώκαια στην Ερμιόνη, όπως είχε γίνει και το 2011 και είχε προκαλέσει αντιδράσεις από τοπικούς παράγοντες αλλά και λουόμενους οι οποίοι χρησιμοποιούσαν τις μικρές παραλίες δίπλα στον παλαιό μώλο.