Επανέρχεται «φόρος» και η άδεια στο ερασιτεχνικό ψάρεμα με παράβολα “φωτιά”

29E3355E1E5930EBF04C98854BD1DF85Επανέρχεται με διάταξη που περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τους Αγροτικούς Συνεταιρισμούς και κατατέθηκε στη Βουλή ο παρωχημένος πλέον θεσμός του εφοδιασμού των ερασιτεχνικών σκαφών με άδειες αλιείας. Έτσι πλέον επιστρέφουν οι ερασιτεχνικές άδειες αλιείας με παράβολο “φωτιά” και αποκλεισμό μεγάλων σκαφών και ιπποδυνάμεων.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, όχι μόνον επανέρχεται η ερασιτεχνική άδεια αλιείας σκάφους, αλλά ακόμα χειρότερα, σχετικά με το μέγιστο μήκος σκάφους για ερασιτεχνική αλιεία ορίζονται τα 6 μέτρα για φουσκωτά και 7,5 μέτρα για τα υπόλοιπα, με ανώτερη ιπποδύναμη τα 120 άλογα και για τα δυο! Όπως σημειώνεται από ανθρώπους που ασχολούνται για χρόνια με το συγκεκριμένο χόμπι, στα 6μετρα φουσκωτά σκάφη, το 90% από αυτά έχει ελάχιστη ιπποδύναμη από τον κατασκευαστή τους 150 ίππους, άρα σχεδόν κανένα 6μετρο φουσκωτό δε θα μπορεί να εκδώσει άδεια αλιείας.

Εύλογα λοιπόν εκφράζονται απορίες για τις διανοητικές δυνατότητες του συντάκτη της συγκεκριμένης ρύθμισης και για το σκεπτικό της απόφασης με την οποία ο κάτοχος ενός 6μετρου φουσκωτού μπορεί να ψαρεύει, ενώ κάποιος άλλος με 7μετρο δε θα μπορεί.

Η κατάργηση της άδειας ερασιτεχνικής αλιείας σκάφους είχε τα συνακόλουθα ευεργετικά σε κάθε περίπτωση αποτελέσματα αφού: Μετά τη συνεχή πτώση του αριθμού των πωλήσεων μικρών σκαφών από το έτος 2009 και εντεύθεν η οποία, σημειωτέον, ξεπέρασε το 87%, σύμφωνα με τον ΣΕΚΑΠΛΑΣ παρουσιάστηκε το έτος 2014 αύξηση κατά ποσοστό 25% επί των πωλήσεων του έτους 2013 σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Ναυτιλίας.

Η πιο πάνω αύξηση αφορά αποκλειστικά και μόνον στην επαγγελματική χρήση, ενώ δημιουργήθηκε ήδη νέος κλάδος επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας αναψυχής με σκάφος για σκοπούς άσκησης ερασιτεχνική αλιείας. Επίσης ενισχύθηκε η απασχόληση νέων στις νέες δραστηριότητες. Παράλληλα θα επιβληθούν και νέες γραφειοκρατικές διαδικασίες που δρομολογούνται με την καθιέρωση νέου μητρώου, για την ταλαιπωρία του κόσμου και για την αγανάκτησή του για τις παλινωδίες της Κεντρικής Διοίκησης

ΤΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 120 ΒΗΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΑΛΙΕΙΑΣ ΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΝΕΑ ΡΥΘΜΙΣΗ

Για τους πρώτους 25 ΒΗΡ πληρώνει 50,00 Ευρώ Για τους υπόλοιπους 95 πληρώνει 95.00 Ευρώ ΣΥΝΟΛΟ    145, 00 Ευρώ για ένα έτος

ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ 120 ΒΗΡ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ ΑΛΙΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ν. 4256/2014 Για τους πρώτους 10 ΒΗΡ πλήρωνε 29,34 Ευρώ Για τους υπόλοιπους 110 πλήρωνε 161,17 Ευρώ (δλδ για κάθε ίππο 1,47 Ευρώ) ΣΥΝΟΛΟ    190, 51 Ευρώ για δύο έτη. Κατά συνέπεια για ένα έτος πλήρωνε 190.51: 2 = 95,25 Άρα έχουν μια αύξηση της τάξης των 49,75 Ευρώ, περίπου κατά 50%


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σχολιάστε

You can leave a response, or trackback from your own site.