Αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων στο δίκτυο των συγκοινωνιών της Αττικής

Αναμένεται αύξηση στο εισιτήριο της γραμμής 122;

Μηχάνημα επικύρωσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε λεωφορείακαι τρόλειΓΙΑΝΝΗΣ

Αλλαγές στις τιμές των εισιτηρίων στο δίκτυο των συγκοινωνιών της Αττικής θα φέρει η συνεργασία του δικτύου του ΟΑΣΑ με το ΚΤΕΛ Αττικής, που θεσπίστηκε με τροπολογία η οποία ψηφίστηκε από τη Βουλή. Το βασικό σενάριο περιλαμβάνει μειώσεις, ίσως και κάτω από ένα ευρώ, για μικρές διαδρομές στο κέντρο, ενώ είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο αύξησης για πιο μακρινούς προορισμούς.

Αρμόδια πηγή του υπουργείου Μεταφορών, υποστήριξε ότι με την τροπολογία ανοίγει ο δρόμος για τον εξορθολογισμό των δρομολογίων που εξυπηρετούν περιοχές εκτός του Λεκανοπεδίου και όχι για την ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών.

Σήμερα, υπάρχουν παράκτιες περιοχές της Αττικής, που καλύπτονται και από τους δύο φορείς, περιοχές όπως Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνας και Ανάβυσσος, που εξυπηρετούνται από λεωφορεία της ΟΣΥ με εισιτήριο 1,40 ευρώ, ενώ οι αντίστοιχες διαδρομές με ΚΤΕΛ κοστίζουν από 1,80 έως 2,20 ευρώ.

«Δεν είναι δίκαιο να πληρώνει κάποιος 1,40 ευρώ για διαδρομή 4-5 χλμ. ή και μικρότερες αποστάσεις με αυτόν που κάνει 30 χλμ.», μας εξήγησε και ενημέρωσε ότι δεν έχει ανοίξει ακόμη η συζήτηση για το κόμιστρο που θα ισχύει στα τοπικά ΚΤΕΛ, αφήνοντας ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.

Βασικός στόχος του υπουργείου είναι η αξιοποίηση του διαθέσιμου στόλου, καθώς στα ΚΤΕΛ υπάρχουν πάνω από 100 καινούργια οχήματα.

Η απόσυρση των λεωφορείων της ΟΣΥ θα επιτρέψει την ενίσχυση των δρομολογίων μέσα στο Λεκανοπέδιο και θα συνδυαστεί με τον διαγωνισμό του ΟΑΣΑ για αγορά 92 νέων οχημάτων, από τα οποία τα 10 θα είναι ηλεκτροκίνητα και θα καλύψουν το κέντρο.

«Οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες σε Αττική και Θεσσαλονίκη προς όφελος των πολιτών είναι για μας επιλογή, βασική προτεραιότητα και στόχος», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook ο γενικός γραμματέας του υπουργείου, Θανάσης Βούρδας, και εκτιμά ότι η απομάκρυνση των αφετηριών των ΚΤΕΛ από κεντρικά σημεία της πρωτεύουσας θα έχει θετικές επιπτώσεις στο κυκλοφοριακό.

Στην Αθήνα, τα σωματεία των εργαζομένων στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες βρίσκονται ακόμη στο στάδιο των συζητήσεων, χωρίς να προτείνουν προς το παρόν κινητοποιήσεις.

Ορισμένα έχουν εκδώσει ανακοινώσεις που εκφράζουν τη διαφωνία τους με την τροπολογία. Χθες, το σωματείο των ηλεκτροδηγών στις γραμμές του τραμ σε ανακοίνωσή του καταγγέλλει την πλήρη απαξίωση του συγκεκριμένου μέσου σταθερής τροχιάς.

Ενημερώνει ότι έχει αποστείλει εγκαίρως στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ εξώδικα, στα οποία περιγράφει τις μεγάλες ελλείψεις σε ανταλλακτικά και προειδοποιεί ότι, αν δεν ληφθούν μέτρα, δεν θα μπορέσει να λειτουργεί από τις αρχές του 2019 η επέκταση προς Πειραιά.


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σχολιάστε

You can leave a response, or trackback from your own site.