Άδειες για υδατοδρόμια σε περιφερειακά λιμάνια εκχωρεί το ΤΑΙΠΕΔ. Συμπεριλαμβάνεται και το Λαύριο

 

Μέχρι στιγμής, με πρωτοβουλία του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων, έχει αδειοδοτηθεί το υδατοδρόμιο της Κέρκυρας, ενώ σε διαδικασία αδειοδότησης βρίσκονται τα υδατοδρόμια σε Παξούς, Πάτρα, Λαύριο, Αγ. Μαρίνα (Ραφήνα), Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη και Βόλο.

Στην «προικοδότηση» των περιφερειακών λιμένων της χώρας με την εκχώρηση σ’ αυτά των αδειών των Υδατοδρομίων προχωρά το ΤΑΙΠΕΔ. Ειδικότερα οι άδειες θα εκδοθούν στο όνομα των Οργανισμών Λιμένων και όπως επισημαίνει η διοίκηση του Ταμείου, εξασφαλίζεται μια σημαντική υπεραξία στους ιδιοκτήτες τους. «Εκαστος “Οργανισμός Λιμένος” αποκτώντας την ιδιοκτησία του Υδατοδρομίου (το οποίο θα λειτουργεί στους χώρους του λιμένα που διαχειρίζεται) αυξάνει περαιτέρω τα περιουσιακά του στοιχεία (portfolio) και τον θεσμικό ρόλο που διαδραματίζει ως o υπεύθυνος Φορέας διαχείρισης των συνολικών δραστηριοτήτων στο λιμάνι» ανέφεραν χθες κύκλοι του ΤΑΙΠΕΔ.

Μέχρι στιγμής, με πρωτοβουλία του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων, έχει αδειοδοτηθεί το υδατοδρόμιο της Κέρκυρας, ενώ σε διαδικασία αδειοδότησης βρίσκονται τα υδατοδρόμια σε Παξούς, Πάτρα, Λαύριο, Αγ. Μαρίνα (Ραφήνα), Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη και Βόλο. Σε ό,τι αφορά τα αδειοδοτημένα υδατοδρόμια που θα λειτουργήσουν στα μεγάλα λιμάνια της Ελλάδας θα επιτρέπεται, βάσει του Ν. 4146/13, η πραγματοποίηση τακτικών και charter πτήσεων υδροπλάνων για μεταφορά επιβατών, φορτίων, ταχυδρομείου καθώς και μια σειρά ειδικών πτήσεων (Νοσοκομειακών, Ερευνας-Διάσωσης, Πυρόσβεσης, Γενικής αεροπορίας, Αεροπορικών εργασιών κ.λπ.).

Παράλληλα, το ΤΑΙΠΕΔ εξετάζει το ενδεχόμενο της κατασκευής μητροπολιτικού υδατοδρομίου στον Αγιο Κοσμά. Το συγκεκριμένο υδατοδρόμιο, σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, θα ενισχύσει την τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας αλλά και των παράκτιων πόλεων και νησιών της χώρας. Ειδικότερα στόχος είναι να προσφερθούν υπηρεσίες πτήσεων charter, air taxi, περιήγησης (sightseeing), καθημερινών δρομολογίων με επιλεγμένα νησιά του Αιγαίου -κυρίως όσων δεν διαθέτουν χερσαίο αεροδρόμιο- και τέλος ειδικές πτήσεις με σκοπό την κάλυψη έκτακτων περιστατικών.

 


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σχολιάστε

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.