Χαριστικές πράξεις στο σχέδιο πόλης Α κατοικίας στη Ανάβυσσο;

Χαριστικές πράξεις στο σχέδιο πόλης Α κατοικίας στη Ανάβυσσο, καταγγέλλει με ανακοίνωσή του ο Πρόεδρος του Εξωραϊστικού συλλόγου Βούρλων Αναβύσσου κ. Νικόλαος Πάστρας. Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση επιστολή που κοινοποιεί στον Δήμαρχο Σαρωνικού κ. Γιώργο Σωφρόνη και στον  Αντιδήμαρχος υπεύθυνο για την Τεχνική Υπηρεσία κ. Ηλία Μπουκοβάλα, αναφέρει τα ακόλουθα:

Τώρα που άρχισε να υλοποιείται η πράξη εφαρμογής του σχεδίου πόλης Α κατοικίας της Αναβύσσου, άρχισαν να φαίνονται και οι χαριστικές πράξεις που έχουν γίνει  κατά τον σχεδιασμό του, με συνυπεύθυνους τόσο τον ανάδοχο του έργου, όσο και  την ανοχή της τότε διοίκησης του δήμου, για να μην το ονομάσω διαφορετικά.   

OT 169Ο λόγος για τον οποίο σας αναφέρω τα ανωτέρω είναι ο  κάτωθι:

Ο δρόμος της Αγίας Τριάδος, προκειμένου να γίνει λειτουργικό το έργο των ομβρίων, γίνεται άσφαλτος. Με την τοποθέτηση των κρασπέδων φάνηκε το εξής παράτυπο. 

Ενώ όλος ο δρόμος έχει πλάτος 9 μέτρα ξαφνικά  ο δρόμος γίνετε 7 μέτρα. Το στένεμα γίνεται μόνο από την μια πλευρά και για ένα  μόνο τετράγωνο (οικοδ. τετραγ. 169) και στην συνέχεια στο επόμενο  ξαναγίνεται 9 μ χωρίς να υπάρχει κανένας τουλάχιστον εμφανής λόγος που έγινε αυτή η αλλαγή. Στην τελευταία ανάρτηση πριν πάει για το ΦΕΚ όλος ο δρόμος ήταν 9 μέτρα και τελευταία στιγμή άλλαξε.

Αν αυτό δεν είναι χαριστική πράξη τότε τι είναι; Πότε και από ποιον έγινε η αλλαγή; Ποιον εξυπηρετεί;

Να μας πει η τεχνική υπηρεσία ποιες ήταν οι ενστάσεις που υποβλήθηκαν για το συγκεκριμένο τετράγωνο και από ποιους, όχι πλέον άλλα  κουκουλώματα.  

 Ότι ισχύει για έναν πολίτη δεν ισχύει και για όλους; Αν ένας ιδιοκτήτης οικοπέδου δεν ρίξει τη μάντρα του ωφελούμενος επειδή ο δρόμος έγινε 7μ στο συγκεκριμένο σημείο, τότε γιατί να μη γίνει σε όλο το μήκος του δρόμου 7μ και να ωφεληθούν όλοι;  Υπάρχει δε μεγάλος κίνδυνος ατυχημάτων, ότι μέτρα και να πάρουμε. 

Ζητάμε να μην πέσουν ρείθρα (κράσπεδα πεζοδρομίων) στο τμήμα  αυτό, να συνεχιστεί με το ίδιο πλάτος 7 μέτρα μέχρι την Κυριακοπούλου και τέλος να μελετηθεί  αν ο δρόμος, τον όποιον στο μεγαλύτερο μέρος, ο μελετητής  τον έχει ως πεζόδρομο, να γίνει  7 μ. αντί για 9 μ, ώστε να γίνει όλος με το ίδιο πλάτος.

Ο πρόεδρος

Νίκος Πάστρας


ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σχολιάστε

You can leave a response, or trackback from your own site.