Στις φλόγες λεωφορείο της γραμμής 122 Σαρωνίδα – Ελληνικό

Λεωφορείο στις φλόγεςΣτις φλόγες τυλίχτηκε λεωφορείο που έκανε την γραμμή 122 Σαρωνίδα – Ελληνικό, το μεσημέρι της Δευτέρας 20 Απριλίου ευτυχώς χωρίς θύματα

Συγκεκριμένα το όχημα, που είχε 30-40 επιβάτες, αναχώρησε στις 13.35 από την αφετηρία της Σαρωνίδας με προορισμό το Ελληνικό.  Όταν βρισκόταν στη ευθεία που οδηγεί στην Βάρκιζα, οδηγός και επιβάτες άκουσαν ένα δυνατό θόρυβο στο πίσω μέρος του, και συγκεκριμένα από την μηχανή, και άμεσα το καπάκι του δαπέδου πετάχτηκε από την θέση του με τις φλόγες και τον μαύρο καπνό να απλώνονται στο εσωτερικό του.

 Ο οδηγός με μεγάλη ψυχραιμία άνοιξε τις πίσω πόρτες, από τις οποίες οι επιβάτες πανικοβλημένοι βγήκαν στον δρόμο και προσπάθησε με τον πυροσβεστήρα να σβήσει τη φωτιά, όμως αυτό αποδείχτηκε αδύνατο με αποτέλεσμα οι φλόγες να τυλίξουν όλο το όχημα και να καταστραφεί ολοσχερώς.
Η κυκλοφορία, προς το ρεύμα προς την Βάρκιζα, είχε διακοπεί και στο σημείο έφτασαν, έπειτα από ένα πεντάλεπτο, ισχυρές δυνάμεις της πυροσβεστικής που έσβησαν τη φωτιά, όμως το λεωφορείο είχε καταστραφεί ολοσχερώς.
Η εξέλιξη αυτή που όπως προαναφέραμε ήταν χωρίς θύματα,  στέλνει ένα μήνυμα ότι τα γερασμένα πλέον οχήματα των αστικών συγκοινωνιών, εγκυμονούν κινδύνους και ιδιάιτερα όταν οι οδηγοί αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα στην παραλιακή λεωφόρο. 

 
Πηγή: notioanatolika.gr
 

 

 

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

One Response to “Στις φλόγες λεωφορείο της γραμμής 122 Σαρωνίδα – Ελληνικό”

  1. Ο/Η Πανος λέει:

    Για την συγκεκριμενη γραμμη εχω να παραθεσω οτι η εικονα των λεωφορειων ειναι προς εγκαταλειψη απαραδεκτη και απογοητευση.
    Απο την μπιχλα που κατοικοεδρευει στο πατωμα και στα πλαινα. Εχει παντου τρυπες στο ουρανο απο τα μεγαφωνα ανακοινωσεων που δεν λειτουργουν πλεον. Ο Οδηγος εχει ενα απο τα μακρυτερα δρομολογια που υπαρχουν στην Αττικη μαζι με το 550 και μαλιστα με το αξιοπεριεργο να εκτελει και την περιφερειακη παραλιας λιμανακια κλπ.
    Ο πυροσβεστηρας 1-2 δεν φτανει ουτε για ζητω!!!!
    Απο συντηρηση τα περισσοτερα οχηματα εχουν προβληματα ζυγοσταθμισης – ευθυγραμισης σε κεντρικο και πισω αξονα. Ελλειπης συντηρηση κυριως σε κινητηρα που αν καθησετε απο πισω του οχηματος θα δειτε οτι εχει πολλες αναθυμιασεις λαδιου (ΚΑΚΙΣΤΟ) που σε αυτην την διαδρομη ειναι ολεθριο. Τωρα στην διαδρομη εχεις την εντυπωση οταν πηγαινει με το οριο των 65-70 χλμ οτι θα διαλυθει στα σε ων συννετεθει. Το οχημα εχει μονο τρεις ταχυτητες οποτε για μεγαλες ταχυτητες δεν το συζηταμε απλα ειναι μεγαλος ο θορυβος που σου δινει οτι τρεχει πολυ.
    Στην Γερμανια υπαρχει μια εκφραση για τους μηχανικους που δινουν το ΟΚ για το αξιομαχο των Λεωφορειων που λεγεται nacharbeit δεν ξερω πως μεταφραζεται αλλα δεν νομιζω οτι γινεται!!!
    Τωρα απο ΚΤΕΟ, Λαστιχα και συντηρηση καταλαβαινεται …
    Τωρα για το αν ειναι παλαιο να δειτε λεωφορεια του 60 που ειναι σε λειτουργεια και θα γελασεται στην Γερμανια οχι της δεκαετιας του 2000 που τα πηραμε στην Ολυμπιαδα απλα ειναι στην τυχη τους.
    ΤΕΛΟΣ μην βαζεται ιδεες για νεα γιατι χρηματα δεν εχουμε θα παρουν νεα που κοστιζουν 100Ε και θα μας κοστισουν 500 με τις γνωστες προμηθειες τους.
    ΟΙ στασεις των λεωφορειων ειναι μεσα στο χορτο, σκουπιδια και εγκατελειμενες!!!

Σχολιάστε

You can leave a response, or trackback from your own site.